Aftellen - Reisverslag uit Krabbendijke, Nederland van Ingrid Griek - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Krabbendijke, Nederland van Ingrid Griek - WaarBenJij.nu

Aftellen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

15 December 2008 | Nederland, Krabbendijke

Nog een paar weken en dan ga ik eindelijk aan mijn reis door Nieuw Zeeland beginnen.
Natuurlijk heb ik daar onwijs veel zin in.

• 15 December 2008 - 14:07

Jans:

Maar eerst de feestdagen nog doorkomen hoor.

• 26 December 2008 - 20:27

Frank:

Hoi Ingrid heb je gevonden hoor ! Ga je volgen tijdens je mooie reis, alvast veel plezier
    groetjes frank ;-]

• 02 Januari 2009 - 20:48

Joke:

Hallo Ingrid, Heb je site gevonden en ga je volgen hoor! Alvast plezierige voorbereidingen op je reis, je hebt nu vakantie als je dit leest. Zal je missen op het werk.

Joke

• 04 Januari 2009 - 12:45

Coby Jan:

Hoi Ingrid.
    Nog even, dan kan het grote genieten beginnen. Hopelijk heeft Wilma je nog wat tips kunnen geven. Veel plezier. Coby en Jan

• 05 Januari 2009 - 18:05

Carola Weststrate:

heej,,
    nou ik was even dat adres kwijt maar janny wist het gelukkig nog dus kan ik je toch nog volgen ej..
    plezierige vakantie!! en goeie reis ik kijk regelmaatig wel is ff waar je uithangt:P groetjes carola

• 05 Januari 2009 - 22:19

Miriam (pedicure):

Hoi Ingrid!

Spannend he!! Leef met je mee...
    Hoop dat je de komende nachten nog goed kunt slapen om goed uitgerust aan je down-under avontuur te beginnen.
    Een avontuur zal het worden hoor, weet er alles van.
    Ben benieuwd ernaar.
    Groetjes, heel veel plezier en dan komen die beste wensen voor 2009 vanzelf he!