Queenstown - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Ingrid Griek - WaarBenJij.nu Queenstown - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Ingrid Griek - WaarBenJij.nu

Queenstown

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

27 Januari 2009 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Dag 20

Na een hele nacht regen, was het vanmorgen nog erg bewolkt!
Het was weer vroeg opstaan!
Vandaag is het weer een reisdag en gaan we naar Queenstown.
We reden langs adembenemende mooie meren. Lake Wanaka en Lake Hawea. Gellukkig was het weer mooi weer, dus kwam alles veel mooier tot zijn recht.
In arrowtown zijn twee uit de groep op de van de beroemde bungyjump brug wezen springen. Geweldig om te zien. Maar zelf niet gedaan omdat je toch een klap in je nek kan krijgen.
Aangekomen in Queenstown reden we gelijk naar Holiday park ons onderkomen voor twee nachten.
Vanavond in het stadje wezen eten.

Allemaal weer bedankt voor de leuke reakties!

Groetjes uit NZ Ingrid XXX

Ik overnacht in:
Nugget View - Kaka point motel
11 Rata steet
Kaka point

Op 1 februari mag je als je wil met de groep mee de Catlins in.

Als je de familie meent kunnen we die dag op eigen gelegenheid!

Op 2 februari vertrek ik weer om 8.00 uur in de morgen.

Als je zelf wilt bellen voor nog meer tijden, kan dat naar Saskia onze reisbegeleidster op:
0064212575549
Ik bel je morgen.

• 27 Januari 2009 - 08:10

Joke:

Hallo Vakantieganger,

Jij weet wel wat je doet om nu naar het verre zuiden te gaan.
    Hier is het nat of koud en soms nat en koud. Vandaag vriest het maar is het helder weer.
    Ik lees dat jij geweldig veel moois gezien hebt en hebt meegemaakt. Ik ben erg benieuwd naar je foto's.
    Geniet nog maar lekker van je vakantie.

Groetjes,

Joke

• 27 Januari 2009 - 14:29

Elly:

Hallo Ingrid.
    Kom net van je Moeder vandaan.We hebben je reisprogramma er even bijgehaald en je Moeder dacht wel dat je die gletschet-walk zou doen.
    Dus toen ik net je up-to-date verslag zag heb ik haar meteen gebeld en voorgelezen. ze vond het prachtig.Vooral dat je inderdaad Angela gaat ontmoeten vond ze bijzonder geweldig.Je moest haar en haar man en kinderen dan ook de hartelijkste groeten doen van Tante Annie.Veel plezier in The Catlins en hopenlijk zie je wat van die mooie geel-oog pinguins.
    tot volgende keer,
    groetjes,
    Elly
    P.S.Ook de groetjes van Jan en Cobie.
    Jan is vanochtend voor 3 weken naar Rusland vertrokken.

• 27 Januari 2009 - 15:15

Tante Irma/Oom Ad:

Lieve Ingrid,
    We hebben je verslag gelezen van de Joseph Glacier.Geweldig om met de hely erover te vliegen. Je bent nu in Queenstown zagen wij, een van de leukste stadjes van het zuider eiland. Je gaat toch ook nog naar Milford Sound?
    De Catlins is niet zo ver van Angela vandaan en leuk dat jullie elkaar ontmoeten. Ik heb net je moeder aan de telefoon gehad en moest je de hartelijke groeten doen. Lieve Ingrid, geniet en we blijven genieten van je verslag. Kusjes. Irma en Ad

• 28 Januari 2009 - 14:10

Miriam:

Hoi Ingrid!

Heerlijk om al je verslagen te lezen. Wij zouden graag nog eens terug gaan om Zuider Eiland te bekijken want voor ons was het tekort vorig jaar. Je gaat toch ook nog naar Kaikoura he? Daar kun je goed walvissen spotten. Nou tot ziens maar weer!

• 28 Januari 2009 - 18:34

M Boone:

Zo te lezen een tegekke vakantie maar het gaat al weer opschieten en dan is het weer voorbij.
    De meiden vragen er al naar wanneer komt tante?
    Thuis alles goed,het afwisselend.
    Krijgen weer een vorst periode dus misschien weer schaatsen.
    Nou tot horens en nog veel plezier Rien,Miranda en de kids.

• 30 Januari 2009 - 06:22

Angela:

Hi Ingrid, have tried the ph number you gave me but it isnt working.. Ill see you in Gore or the Catlins - not sure as yet . Where is the bus stopping in Gore and for how long? On Sunday morning what time will the bus leave Kaka Point and where is your first sightseeing stop off? Can you please check the phone number. I hope you get this message in time and will look out for your reply. Welcome to Southland by the way :)

• 30 Januari 2009 - 18:00

Jans:

Hee van de G je geniet nog steeds met volle teugen van je reis. Hier is het koud maar wel zonnig dus gezond weer.Las dat je niet ging springen. Verstandig. Nou nog veel plezier. Ed en Jans

• 31 Januari 2009 - 12:08

Tante Clementine:

Lieve ingrid we genieten van je verslag.We hopen dat je samen met Angela een fijne dag in de Catlins hebt.We hebben zelf door autopech 3 dagen daar doorgebracht en daar hebben we geweldige herinneringen aan.liefs en geniet van de komende dagen
    xxx tante clementine en oom Cor

• 31 Januari 2009 - 13:57

Frank:

Hey Ingrid,
    Wat een fantastisch avontuur, neem het er nog van en nog heel veel plezier. gr Frank