Te Anau - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van Ingrid Griek - WaarBenJij.nu Te Anau - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van Ingrid Griek - WaarBenJij.nu

Te Anau

Door: webmaster

29 Januari 2009 | Nieuw Zeeland, Te Anau

Dag 22

Vandaag al weer drie weken onderweg!
Om half negen vertrekken we richting Te Anau.
Met de stoomtrein maken we een ritje van Kingston naar Fainlight. Heel leuk ritje met een oude stoomtrein. Onderweg genieten van een gratis kopje koffie en mooi uitzicht.
In Te Anau heeft John ons rondgereden door het plaatsje en alle belangrijke dingen laten zien wat we vanmiddag evt. kunnen doen.
Bij het hotel onze bagage naar de kamer gebracht en terug met de bus naar het dorpje om daar weer bootschappen te doen voor de komende dagen ontbijt/ lunch.
Die middag nog wat winkels bekeken en langs het water terug gelopen naar het hotel.
Vanavond met z'n allen naar de fiordland cinema een film zien over NZ. Heel erg mooi was deze en vanuit een helicopter gefilmd. Indrukwekkend!
Nadien met een hele groep uit wezen eten.

De volgende dagen zal ik later pas kunnen schrijven want tijd is om.