Milford Sound - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van Ingrid Griek - WaarBenJij.nu Milford Sound - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van Ingrid Griek - WaarBenJij.nu

Milford Sound

Door: webmaster

30 Januari 2009 | Nieuw Zeeland, Te Anau

Dag 23

Vandaag naar Milford Sound.
Om 8.00 uur gaan we op weg!
Bij Mirror lake stoppen we en zien we hoe mooi de bergen op het water spiegelen.
Bij Divede naar Key Summit is het de bedoeling een track te lopen maar het is inmiddel flink gaan regenen en het heel erg mistig.
Na een kwartier lopen zijn we met een groepje terug gelopen naar de bus al snel kwamen er meer. Maar natuurlijk zijn er altijd mensen die tot boven lopen.
Verder gereden door de mooie fjorden van Milford sound en door de Hommer tunnel gereden.
Na de lunch zijn we vanmiddag op een boot gegaan en rondgevaren over Milford Sound. Daar mooie watervallen gezien, zeehonden etc.
Terug gereden naar Te Anau werd het onderweg steeds lichter en zonniger.
In de stad met een heel stel wezen eten.
Ook Angela nog gebeld over ontmoeting in de Catlins.