Welkom thuis! - Reisverslag uit Krabbendijke, Nederland van Ingrid Griek - WaarBenJij.nu Welkom thuis! - Reisverslag uit Krabbendijke, Nederland van Ingrid Griek - WaarBenJij.nu

Welkom thuis!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

06 Februari 2009 | Nederland, Krabbendijke

Vrijdag 6 februari 2009

Het vliegtuig was helemaal niet vol, dus zodra de deuren dicht gingen, kon iedereen op zoek gaan naar meer vliegtuigstoelen om te slapen.Ik had al snel vier stoelen gevonden en zodra we in de lucht zaten was het gelijk gestrekt liggen.
Ze kwamen nog met een maaltijd, maar daar heb ik voor gepast.
Al snel was ik de wind kwijt!
Af en toe werd ik even wakker om wat te drinken en voor toilet.Dus een prima nacht gehad.
Vanmorgen om 5.38 kwam ik aan op Schiphol.
Na afscheid nemen medereizigers en het ophalen van mijn bagage,ben ik richting de trein gelopen en een enkele reis genomen naar Kruiningen/ Yerseke.
Met de trein van 6.43 was ik weer op weg naar Zeeland.
Na twee uur stapte ik in Kruiningen/ Yerseke uit waar ik opgehaald werd door mama en Elly.
Thuis aangekomen is er toch echt een eind gekomen aan deze indrukwekkende, mooie rondreis door Nieuw Zeeland.
Ik ben wel een ervaring rijker!
Natuurlijk is iedereen benieuwd naar de verhalen en de vele foto's.


Hallo allemaal,

Nu ik weer thuis ben ga ik de komende maanden mijn dagboek aanvullen met foto´s en uitbreiding van mijn verhaal.
Dus bezoek nog eens mijn dagboek.

Bedankt!

Groetjes Ingrid xxx



  • 20 Februari 2009 - 17:54

    Carola:

    ha wereldreizigster!!
    sow wat een verhalen zeg op je site. echt gaaf. ik zal snel nog wel is kijken of je er nog meer foto's op heb gezet. enn ik kom snel keer langs orr opt TW. kom ik weer is ff buurten eej!!:P
    ben je weer al aan het werk of heb je nog vakantie???

    groetjes: carola weststrate

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Krabbendijke

Ingrid

Actief sinds 15 Dec. 2008
Verslag gelezen: 324
Totaal aantal bezoekers 59148

Voorgaande reizen:

16 September 2017 - 14 Oktober 2017

Zuid-Afrika & Swaziland

10 September 2016 - 01 Oktober 2016

Western Canada

15 Oktober 2015 - 27 November 2015

Back to Australia

30 April 2013 - 28 Mei 2013

Grand Panorama van China

27 December 2011 - 20 Februari 2012

Down under Australië

08 Januari 2009 - 06 Februari 2009

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: