Prachtige rondreis geboekt! - Reisverslag uit Krabbendijke, Nederland van Ingrid Griek - WaarBenJij.nu Prachtige rondreis geboekt! - Reisverslag uit Krabbendijke, Nederland van Ingrid Griek - WaarBenJij.nu

Prachtige rondreis geboekt!

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

24 April 2016 | Nederland, Krabbendijke

Ja, ook dit jaar kan ik weer een reisverslag schrijven!
Ik heb deze week, geheel onverwachts een prachtige rondreis door Canada geboekt!
De voorbereidingen kunnen beginnen, voor ik in september afreis. Weer een heel ander werelddeel ontdekken, de west kust van Canada.
Wat moet het daar mooi zijn. Prachtige natuur, zwarte beren, grizzly's, orka's en ......!
Ik ga weer met een groepsrondreis mee en ik weet al dat er genoeg deelnemers zijn, dus de reis gaat gegarandeerd door! Altijd fijn om van te voren te weten!
Helaas moet ik nog even wachten, maar ik heb nu al zin om te vertrekken!

  • 24 April 2016 - 23:49

    Yvonne Vd Klundert:

    Hey Ingrid , geweldig joh. Veel plezier hoor alvast met de voorbereidingen. Hihi.

  • 26 April 2016 - 19:41

    Marijke Van Leerzem:

    Hallo Ingrid,

    Wat leuk voor je weer een reis in het vooruitzicht te hebben. Geniet alvast van de voorpret.!

    Gr. Marijke

  • 27 April 2016 - 16:13

    Joan Wisse:

    hey Ingrid leuk om te horen! Staat ook op onze bucketlist! Geniet alvast van je voorbereidingen. Wij net terug van een cruise door middellandse zee en canarische eilanden en madeira. erg leuk! Daarvoor met Chaya naar Indonesie geweest. Eind mei naar Gran Canaria met mijn moedererbij! Ga je volgen...gr. joan

  • 27 April 2016 - 22:02

    Joke En Rinus:

    Hey Ingrid,
    Wat een fijn vooruitzicht het zal vast en zeker een top reis worden, geniet er alvast maar een beetje van
    en natuurlijk... een hele fijne vakantie
    groetjes Joke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ingrid

Actief sinds 15 Dec. 2008
Verslag gelezen: 499
Totaal aantal bezoekers 59178

Voorgaande reizen:

16 September 2017 - 14 Oktober 2017

Zuid-Afrika & Swaziland

10 September 2016 - 01 Oktober 2016

Western Canada

15 Oktober 2015 - 27 November 2015

Back to Australia

30 April 2013 - 28 Mei 2013

Grand Panorama van China

27 December 2011 - 20 Februari 2012

Down under Australië

08 Januari 2009 - 06 Februari 2009

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: