Prachtige rondreis geboekt! - Reisverslag uit Krabbendijke, Nederland van Ingrid Griek - WaarBenJij.nu Prachtige rondreis geboekt! - Reisverslag uit Krabbendijke, Nederland van Ingrid Griek - WaarBenJij.nu

Prachtige rondreis geboekt!

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

24 April 2016 | Nederland, Krabbendijke

Ja, ook dit jaar kan ik weer een reisverslag schrijven!
Ik heb deze week, geheel onverwachts een prachtige rondreis door Canada geboekt!
De voorbereidingen kunnen beginnen, voor ik in september afreis. Weer een heel ander werelddeel ontdekken, de west kust van Canada.
Wat moet het daar mooi zijn. Prachtige natuur, zwarte beren, grizzly's, orka's en ......!
Ik ga weer met een groepsrondreis mee en ik weet al dat er genoeg deelnemers zijn, dus de reis gaat gegarandeerd door! Altijd fijn om van te voren te weten!
Helaas moet ik nog even wachten, maar ik heb nu al zin om te vertrekken!

• 24 April 2016 - 23:49

Yvonne Vd Klundert:

Hey Ingrid , geweldig joh. Veel plezier hoor alvast met de voorbereidingen. Hihi.

• 26 April 2016 - 19:41

Marijke Van Leerzem:

Hallo Ingrid,

Wat leuk voor je weer een reis in het vooruitzicht te hebben. Geniet alvast van de voorpret.!

Gr. Marijke

• 27 April 2016 - 16:13

Joan Wisse:

hey Ingrid leuk om te horen! Staat ook op onze bucketlist! Geniet alvast van je voorbereidingen. Wij net terug van een cruise door middellandse zee en canarische eilanden en madeira. erg leuk! Daarvoor met Chaya naar Indonesie geweest. Eind mei naar Gran Canaria met mijn moedererbij! Ga je volgen...gr. joan

• 27 April 2016 - 22:02

Joke En Rinus:

Hey Ingrid,
    Wat een fijn vooruitzicht het zal vast en zeker een top reis worden, geniet er alvast maar een beetje van
    en natuurlijk... een hele fijne vakantie
    groetjes Joke