Over een maand - Reisverslag uit Krabbendijke, Nederland van Ingrid Griek - WaarBenJij.nu Over een maand - Reisverslag uit Krabbendijke, Nederland van Ingrid Griek - WaarBenJij.nu

Over een maand

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

10 Augustus 2016 | Nederland, Krabbendijke

Eindelijk aan het aftellen!
Over 31 dagen is het zover en ga ik Canada verkennen =>
Het Brits - Columbia!
Wat ik tot nu toe gezien heb via internet en elders... moet het er prachtig zijn!
Ik wacht nu nog op m'n vluchtschema en de rest van m'n papieren!
Ik heb ondertussen wel een voorlopig vluchtschema gekregen, die zag er wel gunstig uit! Met een beetje geluk kan ik op de heenweg met de trein naar Schiphol reizen!
De reis papieren zullen wel twee weken voor vertrek verschijnen!
Op dit moment nog maar even de zomer periode doorwerken en als iedereen terug is van vakantie ben ik eindelijk aan de beurt!
Och ja wat is een maand!
Ik heb al heel veel zin om deze reis te gaan maken en kan haast niet wachten!

  • 22 Augustus 2016 - 12:36

    Marijke Van Leerzemjovleerzem:

    Hallo Ingrid.

    Heb net je mailtje gelezen. Zou er ook veel zin in hebben hoor! Zie je nog op het werk!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ingrid

Actief sinds 15 Dec. 2008
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 59136

Voorgaande reizen:

16 September 2017 - 14 Oktober 2017

Zuid-Afrika & Swaziland

10 September 2016 - 01 Oktober 2016

Western Canada

15 Oktober 2015 - 27 November 2015

Back to Australia

30 April 2013 - 28 Mei 2013

Grand Panorama van China

27 December 2011 - 20 Februari 2012

Down under Australië

08 Januari 2009 - 06 Februari 2009

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: