30 dagen voor vertrek - Reisverslag uit Krabbendijke, Nederland van Ingrid Griek - WaarBenJij.nu 30 dagen voor vertrek - Reisverslag uit Krabbendijke, Nederland van Ingrid Griek - WaarBenJij.nu

30 dagen voor vertrek

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

17 Augustus 2017 | Nederland, Krabbendijke

Het aftellen kan beginnen!
Over 30 dagen is het weer zover en kan mijn avontuur door het prachtige Zuid-Afrika & Swaziland beginnen.
Dinsdag langs de Ggd geweest en met een recept malaria pillen naar huis gegaan. Alle andere vaccinaties zijn gelukkig nog geldig.....
Vandaag de Malarone tabletten opgehaald bij de apotheek.
Gedurende reis hoef ik ze gelukkig niet al te lang te slikken (13 dagen maar)
Ondertussen heb ik mijn vluchtschma ook al binnen.

16-09-2017 KL 591 Amsterdam 10:35 - Johannesburg 21:20
13-10-2017 KL 592 Johannesburg 23:15 - Amsterdam 10:25 *

Natuurlijk moet ik weer 3 uur voor vertrek op Schiphol zijn...
Vanuit Zeeland is het openbaar vervoer niet te doen, dus zal ik zelf met mijn auto naar Schiphol rijden.
Zodoende heb ik mijn parkeerplaats op P3 (lang parkeren) ook al geregeld.

Nu nog even mijn nachtdiensten werken volgens rooster en wachten tot de andere collega's terug zijn van vakantie.
In mijn vrije tijd nog de laatste spullen voor mijn vakantie shoppen en ga ik nog twee geweldige workshops fotografie volgen.
Ik kan haast niet wachten.....
Ik heb er zin in....
Maar de voorpret is al geweldig!

• 21 Augustus 2017 - 01:15

Marijke Van Leerzem:

Hallo Ingrid!

Heerlijk die voorpret. Wat leuk zo,n workshop! Worden de foto,s nog mooier! We zijn weer benieuwd naar je belevenissen hoor!

Gr. Marijke