Zeilen op naar de Dolfijnen - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Ingrid Griek - WaarBenJij.nu Zeilen op naar de Dolfijnen - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Ingrid Griek - WaarBenJij.nu

Zeilen op naar de Dolfijnen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

13 Januari 2009 | Nieuw Zeeland, Paihia

Dag 6

Vandaag met de ferry naar Russel gevaren, daar op een zeilboot de zee op geweest.
Een hele leuke tocht!
Heerlijke lunch gehad en uitzicht was heel mooi ook vele dolfijnen gezien, helaas mochten we niet zwemmen met ze omdat er jongen bij waren.
Terug aan wal met de ferry terug naar overkant en nu dan eindelijk even tijd om te shrijven!
Nieuw Zeeland is heel mooi, erg bergachtig en het weer is heel erg mooi, dus vandaag flink verkleurd.

Ik wil iedereen bedanken voor de leuke berichtjes en blijf vooral berichtjes plaatsen.
Groetjes Ingrid XXX

• 13 Januari 2009 - 18:09

Jaap En Peter:

En laat ons maar lekker zweten in het hok in Krabbendijke.
    Veel plezier daar.

• 14 Januari 2009 - 12:51

Tante Irma En Oom Ad:

We hebben je bijna iedere dag gevolgd. Wat een mooi land he Ingrid.
    Geniet maar lekker en blijven je vooral volgen op het Zuidereiland omdat wij dat beter kennen. Dag lieve Ingrid

• 14 Januari 2009 - 18:47

Jans:

He ingrid, zo te lezen is het goed toeven in n.zeeland.Heb je leuke medereizigers want dat is wel belangrijk. Geniet maar heerlijk verder en als het kan stuur dan een container zonneschijn deze kant op. gr. Jans

• 15 Januari 2009 - 09:25

Joke:

Leuk om je verslagjes te lezen, je ziet zo heel wat. Ook lekker weer bijtanken zo he?
    Wel mooi zeker die dolfijnen met jongen?

xxx
    Joke

• 16 Januari 2009 - 18:14

Catrien Meulenberg:

hoi ingrid
    ik was vand bij pa en ik vroeg naar je.
    toen kreeg ik te horen dat ik met je mee kon leven via deze site.
    leuk zeg en ik ga je zeker volgen op je mooie reis.
    geniet ze!!!!!!

catrien (dochter jan de vos)

• 22 Januari 2009 - 18:28

Kitty Provoost:

Hallo Ingrid, ik kijk nu pas naar jouw verslag, wat een fantastisch gebeuren, leuk dat we een kijkje "mee mogen nemen. lekker genieten!! groetjes

• 24 Januari 2009 - 11:11

Oom Cor/tante Clemen:

Lieve ingrid groetjes en liefs van ons beiden.Veel plezier op het prachtige zuidereilend