Aan de voet van de Tongariro - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Ingrid Griek - WaarBenJij.nu Aan de voet van de Tongariro - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Ingrid Griek - WaarBenJij.nu

Aan de voet van de Tongariro

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

17 Januari 2009 | Nieuw Zeeland, Wellington

Dag 10

Vandaag een vrije dag!
Een aantal van de groep
gaat de Tongarero vulkaan op!
Samen met een aantal uit de groep zijn wij een kleine trail gaan lopen, deze ligt dicht bij het hotel en gaat via bos naar een waterval.
Hele mooie omgeving en veel te zien.
Ook vandaag hebben we weer geweldig zonnig weer.(30 graden)
Het water van de bergen denderde naar beneden. Boven op de bergen ligt er nog heel veel sneeuw.
Bij een chateau hebben we wat gegeten en gedronken.
Vanmiddag dit bericht geschreven.
Vanavond gaan we allen eten in het hotel en morgen reizen we weer verder naar Wellington.

Bedankt weer voor de leuke berichtjes!

• 17 Januari 2009 - 13:34

Frank:

Hoi Ingrid zodat ik tussen de regels door kan lezen heb je het erg goed naar je zin.
    Veel plezier en geniet ervan. Zoals je beschrijving klinkt moet het prachtig zijn daar.
    gr Frank

• 18 Januari 2009 - 09:33

Angela Watson:

Hi Ingrid!
    Have just been given this website to look at and will follow you on your travels online. Hope you are having a great time here in NZ. Maybe we will get to see you?

• 18 Januari 2009 - 12:33

Jans:

Hoi ingrid, het is nogsteeds genieten daar. Mooie omgeving en lekker eten. Meer heb je niet nodig he voor een fijne vakantie. Tot horens. gr. Jans

• 24 Januari 2009 - 22:48

Elly :

Hallo Ingrid
    Toch wel leuk zo'n website.
    We zijn net terug van Bergen op zoom ( De Maagd ) Samen met je Moeder naar een operette geweest ( der Vögelhandler. We hebben genoten en het natuurlijk over jou en je mooie reis gehad. Leuk dat het toch mogelijk is om je nichtje te ontmoeten.Ik blijf je reis volgen,Nog veel reisplezier.Groetjes, Elly