De laatste dagen in Aussie - Reisverslag uit Padbury, Australië van Ingrid Griek - WaarBenJij.nu De laatste dagen in Aussie - Reisverslag uit Padbury, Australië van Ingrid Griek - WaarBenJij.nu

De laatste dagen in Aussie

26 November 2015 | Australië, Padbury

Vrijdag 20-11-2015

Na heerlijk uitgeslapen te hebben, zijn we op ons gemakje naar Perth (Padbury) gereden...
Rond de klok van elf kwamen we aan bij het huis van Tony, Annmarie en de kids.
Tony was druk bezig met zijn oude auto en Annmarie was nog niet thuis van het shoppen...
Zodoende konden wij rustig onze spullen opruimen en schoonmaken...
Tony en Annmarie hebben ondertussen onze logeerkamer in orde kunnen maken.. Het ziet er tof uit...
Daarna was het lekker plonzen in het zwembad en relaxen met een drankje.
In de avond hadden we een heerlijke Schotse maaltijd... en in de was het met z'n allen tv kijken...
Mijn neef en ik hadden tot in de kleine uurtjes Quality time...!

Zaterdag 21-11-2015

Wat heb ik lekker geslapen, maar natuurlijk veel te kort..!
Vanuit het bed was het bijna zo het zwembad in, samen met de Christopher en Logan.
Na de middag zijn we met de auto naar Fremantale gegaan, via de kust...
Daar hebben we aan de haven fish and chips gegeten..
Het is een gezellig maar een druk vissers dorpje met een grote haven...
Er waren dan ook genoeg terrasjes om te eten...
Daarna zijn we naar de overdekte markt gegaan, maar niet voor lang...
De temperatuur liep zodanig op naar meer dan 35 graden...
We wilden allen maar één ding en dat is naar huis gaan en in het zwembad springen...
Wat een verfrissing met een zwembad van 30 graden...
Op een gegeven moment kwamen er een aantal blus helicopters over... Er blijkt brand in het bos rijke gebied van Perth te zijn...
Heerlijk om de rest van de dag en avond te relaxen met familie.

Zondag 22-11-2015

We waren vanmorgen al op tijd wakker... Heerlijk om twee lieve kleine neefjes, om je heen te hebben, terwijl je nog op bed ligt...
Vanmorgen moest de familie op een party, dus hadden wij het huis en het zwembad voor ons zelf... Natuurlijk nog wat karweitjes gedaan voor onze gastvrouw, maar die waren met z'n tweeën snel gefikst.
Ook vandaag kwamen er blus helicopters over... Dat is niet goed!
In de middag kregen we visite en was het een gezellige boel in en om het zwembad.
Tony had een geweldige maaltijd gemaakt, met een geweldige lammetje..
Die had hij al ruim die uur van te voren op de barbecue gelegd.... Mmmmm zo lekker, het vlees smolt gewoon op de tong... Helaas was er na afloop geen stukje lam meer over...
De avond was bestemd voor de familie...
Het was weer een super gezellige dag!

Maandag 23-11-2015

Net als andere dagen al vroeg wakker...
Christopher en Logan, moeten vandaag weer naar school... Ze vinden het leuk dat ik ze mee weg breng met de auto.. Aangekomen op school gaan we eerst naar het lokaal van Christopher. Hij heeft vandaag een aangepaste school dag en gaat vanmiddag op excursie...
Daarna gaan we naar de klas van Logan.. Hij moet eerst nog een paar opdrachten doen..., en samen lagen we nog even een puzzel.
Terug thuis drinken we nog wat, voor we naar Rockingham rijden. Naar de zus van Henny's buurvrouw. Zij heeft ons bij aankomst ook van het vliegveld gehaald.
Het is even zoeken en met behulp van Tony's draadloze WiFi, kunnen we het makkelijk vinden.
We hebben een gezellige tijd bij Astrid en haar dochter Muriel...
Ook gaan we nog even shoppen...
We willen niet in de file komen te staan, dus rijden we op tijd terug naar Padbury.
Vanavond hebben we een makkelijke maaltijd bij de Mac... Tevens kijken Annmarie en Tony of dit een geschikte plaats is om de vijfde verjaardag van Logan te houden...
De rest van de avond staat in het teken van familie.....!?

Dinsdag 24-11-2015

Vanmorgen zeer actief geweest.. Samen met Tony en Christopher op de fiets naar school....
Logan is nog te jong voor hele dagen school, dus blijft hij thuis...
Pfffff het is hier heel erg heuvelachtig... Pffff dat ben ik niet gewoon... Zucht, kreun....
Gelukkig heb ik de heen en terug weg gehaald... Wat moeten ze een eind fietsen om naar school te gaan!
Vandaag heb ik ook kennis gemaakt met de oudste dochter en kleinkinderen van Annmarie....
Met z'n allen zijn we gaan shoppen... Goedkoop...! Zo ik heb geloof ik overgewicht, als ik terug ga naar Nederland.
Vanavond home alone met de jongens... Annmarie en Tony zijn al lang niet uit geweest en ik ben de enige familie, die geweest is...
De boys probeerde ons natuurlijk uit.... Haha zou ik ook doen....
Het was een super avond...

Woensdag 25-11-2015

Vandaag brengen we onze aut terug naar het centrum van Perth.
Gelukkig hebben we zonder schade of pech gereden..
We kregen ook gelijk te horen wat we de afgelopen gereden hebben en dat zijn heel wat kilometers.. Een totaal van 7294 km gereden.
Daarna zijn we de stad in gegaan om de laatste souveniertjes te kopen...
Met de trein zijn we terug naar Tony gegaan, die ons van het station ophaalde.
Nadien heerlijk zwemmen en in de avond hadden we Quality time met z'n allen...

Donderdag 26-11-2015

Vandaag is onze laatste dag in Aussie.
Onze tassen zijn ingepakt..
Dadelijk nog even zwemmen en wat eten..
En dan komt het aller moeilijkste, afscheid nemen van m'n familie.... Ik wil niet......!
Rond de klok van één brengt Tony ons naar het vliegveld en rond half zes vliegen we....
De rest horen jullie wel in m'n laatste reisverslag, wanneer ik thuis ben!