Dag van vertrek - Reisverslag uit Krabbendijke, Nederland van Ingrid Griek - WaarBenJij.nu Dag van vertrek - Reisverslag uit Krabbendijke, Nederland van Ingrid Griek - WaarBenJij.nu

Dag van vertrek

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

27 December 2011 | Nederland, Krabbendijke

Dinsdag 27 december

Vandaag is het dan eindelijk zover! Ik ga naar Australië.
Ik was al redelijk vroeg uit de veren. Slapen ging niet meer! Het is toch weer spannend, om op vakantie te gaan.
Omdat ik het idee had nog te veel bagage bij me te hebben, heb ik er toch nog wat uit gehaald. De rugzak is nu helemaal ingepakt! Ik liep zelfs nog in mijn pyjama.
Nog een aantal telefoontjes gekregen en mama kwam nog even een goede reis wensen…
Na een heerlijke douche kon ik nog een bericht plaatsen in mijn reisverslag op www.ingridvandegriek.waarbenjij.nu.
Daarna nog even wat opruimen in mijn huisje. Ik heb zelfs nog even tijd om te relaxen op de bank.
Rond 16.00 word ik opgehaald door Miranda, Rien, Anne en Mieke. Zij brengen me naar Schiphol.
Hans en Henny komen ook op eigen gelegenheid naar Schiphol.
Vanavond om 20.50 vertrekken we pas richting Kuala Lumpur.
Ik ben helemaal klaar, voor de tweedaagse vliegreis.
Eigenlijk is het allemaal heel erg spannend. Maar ik heb er zoveel zin in.
Het volgende reisverslag zal wel vanuit Sydney komen!
Dag allemaal!


  • 27 December 2011 - 13:18

    Marnix En Mathijs :

    hoi ingrid,
    we wensen je een fijne tijd en reis daar in australie en we gaan je avonturen zeker volgen
    groetjes en veel plezier daar van marnix en mathijs xxx

  • 27 December 2011 - 13:51

    Jolanda:

    Hoi Ingrid, Hans en Henny.
    Nou het is zover. Eindelijk naar het mooi continent dat Australie heet.
    Jullie gaan een mmoie vakantie krijgen hoor. En lekker eten en heerlijke wijnen. Veel pl,ezier met z'n 3en .
    Fijne vlucht Jolanda

  • 27 December 2011 - 15:24

    Nicole:

    Spannend!Flink lange reis,maar dan heb je ook wat....hahaha.
    Goede vlucht en geniet van alles!

    Groetjes Nic

  • 27 December 2011 - 20:11

    Bianca:

    Nou heel veel plezier en geniet er lekker van.

    Groetjes bianca

  • 28 December 2011 - 01:06

    Yvonne V.d Klundert:

    Nogmaals goeie vlucht.gr x

  • 28 December 2011 - 21:06

    Mariska:

    Zeker spannend, geen idee of je inmiddels al bent aangekomen.... Maar wens je een hele fijne vakantie. Ben benieuwd naar je volgende verslagje.

    Groetjes Maris

  • 29 December 2011 - 20:17

    Lize..:

    Ene Ingrid goed aangekomen?Goede reis gehad??je zult nu wel lekker gaar zijn,na zo'n lange reis..Nou we zijn benieuwd naar de avonturen.Geniet ervan..
    Groetjes Lize..

  • 09 Mei 2013 - 19:41

    Riet En Bert:

    Hoi Ingrid
    Als je dit leest zul je al wel in Autralie zijn.
    We wensen je een fijne reis en geniet ervan.
    Gr van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Krabbendijke

Ingrid

Actief sinds 15 Dec. 2008
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 59218

Voorgaande reizen:

16 September 2017 - 14 Oktober 2017

Zuid-Afrika & Swaziland

10 September 2016 - 01 Oktober 2016

Western Canada

15 Oktober 2015 - 27 November 2015

Back to Australia

30 April 2013 - 28 Mei 2013

Grand Panorama van China

27 December 2011 - 20 Februari 2012

Down under Australië

08 Januari 2009 - 06 Februari 2009

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: